Dag 92

Minns ni Doug Funnie? Den dagdrömmande Disney-figuren som ofta figurerade i Disneydags och andra klassiska barnprogram. Tillsammans med sin hund "Porkshop" och bäste vän Skeeter levde han ett problemfyllt liv i Bluffington.

Jag kommer i alla fall ihåg serien om Doug och hans vänner. Men vad har detta med Argentina att göra? Jo, när jag tidigare idag gick ett kvarter bort från vår lägenhet fick jag syn på en magnifik graffitti-målning föreställande, ja just det, Doug Funnie och hans gröne kompis Skeeter (som syns klart bäst på bilderna)!





Kommentarer
Postat av: julle

Fan vad jag började skratta när jag såg detta! Minns de programmet, haha! Hoppas du har de bra i argentina!

2009-12-03 @ 17:13:18
URL: http://juliamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0