Dag 97

I cirka nitton år har jag legat sömnlös och funderat över en enda jävla fråga. Jag har grubblat fram och tillbaka, slitet mitt hår i ren fördärvan,  men trots detta har jag aldrig fått något riktigt svar. Jag har aldrig fått ett bevis på att det är verkligen är sant, något många människor påstår. Andra menar att det inte finns någon sanning alls.

Men igår tog mitt liv en vändning. I 25 gradig värme och stekande sol fick jag det äntligen bevisat: tomten finns. I Tigre, en timme utanför Buenos Aires hittade jag och pappa honom (han hittade snarare oss). Fader Per var snabbt framme med kameran och förevigade detta för mig historiska ögonblick.

Nu när jag fått de bevisat ska jag aldrig mer tvivla på dig, tomte. Du finns, och varenda gång jag hör någon säga "äh, tomten finns ju inte" ska jag försvara dig till sista blodsdroppen.


Kommentarer
Postat av: Anja

Med äkta skägg!

2009-12-08 @ 07:52:37
URL: http://anjamaria.blogg.se/
Postat av: maja

fan vad härligt med någon som tror!

2009-12-08 @ 20:59:27
Postat av: Anonym

haha, han är bara en wannabee tomte, för den riktiga tomten kan inte bli solbränd och han som du fotograferats med är ju solbränd, så tyvärr, ber om ursäkt för jag krossar dina drömmar eller vad man ska säga.

2009-12-09 @ 19:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0