Julen

God jul, Jag vet, jag är fruktansvärt seg på att blogga. Därför tar Anna nu saken i egna händer, och skriver en rad. Men bara en.

Hej hej på er alla där hemma. Hoppas har en trevlig jul och tomten dyker upp (som han gjorde här i Argentina för några inlägg sedan).

Jag och Anna har det kanon, trots att vädret inte visat sig från sin bäst sida ännu. Men det är ändå varmt. Lite för varmt kan tyckas men man ska ju inte klaga så här i vintertid.

Fick en kalasfin jeansskjorta av min älskling i julklapp. Nice nice, jag som själv tänkt köpa en sådan men det behöver jag ju inte nu! Perfekt!

Ikväll blir det restaurang uppe i de modernare delarna av Palermo. Sedan är det oklart var vi tar vägen, men någon form av utgång är väl inte helt omöjligt.

På återseende, kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0