Dagarna

I förrgår var jag på stranden, har jag för mig. Det var ganska kallt i vattnet, men jag och anna tog ett dopp i alla fall!

Igår fyllde min älskling anna 19 år! Det firade vi med att gå ut och äta på grekiska classic. Souvlaki-grillspett blev det för min del medan anna åt kycklingspett. Kanongott!

Idag har varit på åhus beach i princip hela dagen. Jag och mamma fastnade i nestea beachvolleytour som för första gången var på plats i åhus. Det var trevlig stämning och OS-meriterade volley-paret Berg/Dahl var på plats (vann också herrturneringen). För övrigt så är min panna bränd.

HIF går mot seger och både djurgården och elfsborg ser ut att förlora! Underbart.

Ikväll blir de Lost-kväll i knislinge med anna, som slutar jobbar 20.30.

Imorgon har jag inget speciellt planerat. Kanske bio med Anna på kvällen. "Sommaren med Göran". Någon som sett den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0