Janne Loffe Röv

Du ska aldrig döma hunden efter håren, lyder ett klassiskt ordspråk. Och nej, jag ska väl inte snacka alltför mycket skit om Janne "Loffe" Carlsson (känner ju inte karln direkt), men efter jag hört hur han behandlat min flickvän blev jag rentav förbannad.

Det var på tisdagen som Janne "Loffe" Carlsson kom in på Annas jobb, Carlssons Taverna, för att få sig en bit mat. Och det är inget fel med det, alla måste ju äta. Men att gnälla och tro att man kan gå före i kön, det gör ju inte varje person.

Hur man kan storma in och vara så, ursäkta språket, jävla otrevlig mot en alldeles oskyldig tjej, som faktiskt bara gör sitt jobb. Bland annat anklagade han Anna för att ha alzheimers, och nej, det var inte med glimten i ögat. Har aldrig sett honom som någon speciell person tidigare eller beundrat honom, men nu sjönk han något otroligt i mina ögon.

Anna: "Han var inne och åt på jobbet i tisdags, med sig hade han sina snofsiga vänner, antagligen. "Loffe" var sjukt otrevlig och sa saker som inte är helt okej att säga alltså. Just vad han sa är inte relevant, men det var otrevliga saker vill jag lova."


Läs Annas blogg, klicka här

Imorgon är det återigen dags för Erik att gästa bloggen med sitt Veckans klipp, håll utik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0