Lasse 50

Idag har jag följt med Anderssons på resa genom skåne. Pappa Lars fyllde 50 dagen till ära och familjen valde att packa ner smaskig paj och kyckling och bege sig ut för att utforska österlens magnifika natur.
Vårt första stopp gjordes i Vitemölla utanför Brösarp där vi slog oss ner utanför en av traktens alla backar. Föda intogs och kiss försvann från kroppen (iaf från annas!). Okej då, jag kissade också. Dessutom pippade två nyckelpigor, påpekar anna.
Sedan var det dags för bad och Borrby Strand, som var en kritvit superbred finstrand med hyfsat varmt vatten. Där tillbringade vi cirka två härliga timmar.
På hemvägen blev det paus i Simrishamn för att avnjuta glass och sillamacka (lars). För min del blev det två kulor med regnbåge och kiwi, medan anna mumsade i sig två kulor av jordgubbscheescake och någon vaniljglass med chokladsås. Glassen var god, men storleken var betydligt mindre än i Åhus.

Sådärja, då vet ni vad jag har sysslat med. För att styrka denna berättelse har jag lite bilder att dela med mig av (annas bilder).

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0