Lite läsning och annat

Så blev det med det strandenvädret. Planeringen var ju att åka till beachen i Åhus, men icke, vädergudarna ville tydligen annat.

Var på stan igår och letade faktiskt efter lite intressanta böcker att läsa (om vädet fortsätter suga). Hittade några jag ville ha, men det var väldigt dyra. Gick istället in på CDON idag och hittade samma böcker där, betydligt billigare. Beställde:

Den döende dandyn, av Mari Jungstedt
Den du inte ser, av Mari Jungstedt
Min far hade en dröm, av Barack Obama

99 kr för de tre pocketböckerna

Dessutom beställde jag filmen "U2 My Friend" för 34 kr. Läs om den här

Har läste flera böcker av Ljungstedt och gillar de grovt. Alltid förbaskat spännande och trevlig läsning. När det gäller Obama-boken var det framförallt mamma som var mest sugen, men jag kan också tänka mig att läsa den. Det roliga med den är att Barack Obama skrev boken långt innan han blev president.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ta med Obama-boken när vi reser. Den kan jag få låna. Jag har skaffat fram några pocketar:

Che - Björn Kumm

Resa genom ensamheten - Plura Jonsson

De goda systrarna - Leif Davidsen



De tar jag med mig!

2009-07-15 @ 17:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0