Snöpatrullen

Har nog inte riktigt insett hur mycket jag kommer sakna min älskling anna när jag är i Argentina. Men nu börjar det gå upp för mig på allvar hur länge vi egentligen kommer vara ifrån varandra. Det är när man inte träffas och umgås man inser hur mycket man tycker om en person. Snow Patrol lindrar ju inte direkt min Anna-längtan just nu, snarare förvärrar allt med sina otroligt sköna och stämningsfulla låtar.

Snäll som en delfin är hon, och förhoppningsvis kommer hon ner och hälsar på mig i december. Det lutar i alla fall åt det, och det vore helt underbart.

Anna och jag i hufvudstaden.
Jag och Anna i hufvudstaden



Snow Patrol är för övrigt förband till U2 på Ullevi den 31 juli. Kunde inte vart ett bättre förband!



Ikväll blir det Tomas Ledin, baguetter, chips och öl med morsan i Tivoliparken!

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskling! Fint skrivet. Nej jag förstår inte hur jag ska klara mig utan dig :(

2009-07-08 @ 20:56:43
URL: http://annananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0