Tusselilla

Sitter hemma hos babe och filosoferar nu. Hon är på toa, men verkar redan vara klar. Helt otroligt vad tjejer är snabba när det gäller toalettbesök. Själv tar jag minst en kvart på mig, och har jag inget att läsa så klättrar jag nästan på väggarna.

Alla hyllar Michael Jackson i dessa tider. Just därför väljer jag att inte göra det.

På lördag, min och annas sex-månaders-dag (!), blir det Tusselilla, som alla säger i Knislinge, med anna. Det blir skoj som fan. Vi tänkte drömma oss tillbaka till barndomens glada tider, och vad passar då bättre än ett besök på Tosselilla?

Jag och Anna i hufvudstaden

Kommentarer
Postat av: pappa

...som när far hoppade på studsmattan så att du for som en sputnik rakt ut i luften!

2009-07-08 @ 15:26:31
URL: http://argentina.webblogg.se/
Postat av: Anna

ÅHHHHH vilken fin bild! :( <3

2009-09-28 @ 09:34:37
URL: http://annananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0