Dag 33

Pappa har lämnat B.A med buss för att spendera någon vecka i de nordligaste delarna av Argentina. Så nu slipper jag äntligen sova i en säng där mina smalben får kämpa för att hålla sig innanför sängramen. Skämt å sido, min säng är faktiskt skönare än pappas, dock är hans betydligt större och så står ju TVn där, så valet är trots allt självklart.

Gårdagskvällen kom aldrig riktigt igång. Vi satt och drack några öl, hade allmänt trevligt, men var alldeles för trötta för dans och glädjeskutt. En hård arbetsvecka hade tydligen satt sina spår och man var hemma "redan" vid 2-3-tiden igår, efter en fin avslutningsburgare på BK.

Däremot hoppas jag att kvällen blir desto roligare. Är tillsammans med de andra grabbarna på jobbet bjuden på grillning/grillfest eller "asado" som de säger här, hemma hos en av fotbollsgrabbarna. Mig veterligen är det fotbollsgänget som kommer att vara där, så det blir nog en riktigt kul kväll.

Har förresten precis varit och hämtat ut sin första lön på Standard Bank. Första gången som jag löste in en check för övrigt, så nu känner man sig som en rik gangster.



Kommentarer
Postat av: Anna

LÅTER FINT :)

2009-10-03 @ 03:06:25
URL: http://annananaa.blogg.se/
Postat av: kusin maja

du verkar ju ha det asnajs hjalle!

2009-10-03 @ 21:32:47
Postat av: Anonym

Jaha, då kommer jag snart hem med hyresavin....

/pappa

2009-10-04 @ 02:45:03
Postat av: Anna

det var synd att jag inte var uppe då älskling. Finns mycket jag hade velat prata med dig om som inte går.. men hoppas vi kanske kan höras på tisdag iallafall! <3

2009-10-04 @ 11:09:00
Postat av: Anonym

Yeeee Gangster, Cash is king:)

2009-10-07 @ 12:11:43
Postat av: Anonym

Yeeee Gangster, Cash is king:)

2009-10-07 @ 12:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0