Dag 45: Gym

Igår var jag, för första gången på några månader, och besökta en gymlokal. Dock var den här lokalen inte av riktigt samma kvalité som FoS hemma i Sverige, men det var ändå kul att uppleva något nytt. Dessutom låg den i källaren, vilket medför att det kommer bli svalt på sommaren när det är 40 grader ute, så det är kanon.

Ägaren såg för övrigt ut som om han vore ledare i den ryska maffian. Rakad skalle, bred bringa och två ton hår som stack fram under hans linne. Jävligt trevlig verkar han vara.

För ungefär en hundring tränar jag i en månad. Tyckte det var prisvärt, trots att löpbandet hackar ibland när man springer på det.

Tyvärr lyckades jag inte knäppa några fina bilder, men ni ser ju lite hur det ser ut i alla fall.




Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Ha en bra kväll :)!

2009-10-14 @ 19:50:47
URL: http://moiettu.webblogg.se/
Postat av: sara

Hej hej



Hur står det till?? Kikar bara in å kollar runt.

Ska du göra nått ikväll? eller blir det att mysa i soffan framför tv:n. :)

Sorry att jag säger det men den där gymlokalen ser inte direkt ut att vara....hmm...

Ha det bra :)

2009-10-14 @ 19:56:10
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du vara snäll o gå in o kolla på mina texter/dikter som jag har skrivit, gillar du dom inte så ska jag ställa mig i skamvrån.



/Beloni, killen med hjärtat

2009-10-14 @ 20:19:02
URL: http://beloni.devote.se/
Postat av: Anja

Driver du eller??? Ser det ut så???



Inte riktigt som Friskis hemma va...haha

2009-10-15 @ 10:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0