Dag 45.1

Igår var det dags för min och Robins numera obligatoriska tisdagskvällsträff. Vi träffas varje tisdagkväll och käkar en del och dricker något gott. Den här veckan var det min tur att åka till hans hood.

Vi strosade runt lite på gatorna i Palermo för att hitta något trevligt matställe och till slut föll valet på bar/pizzeria som verkade nice. En stor "Napolitana con jamón" valde vi att dela på, något som räckte gott och väl för att mätta hungriga tonårsmagar. Ungefär som att hemma äta en Vesuvio med extra allt på.

Efter käk och några öl gick vi hem till Robin och de andra tjejerna på jobbets lägenhet och softade en stund, innan vi begav oss ut för att lira lite pool. Robin hade hittat ett, vad som han tyckte, såg ut som ett schysst biljardställe. Och japp, det var ett trevligt place. Dock helt folktomt, så när som på kinesen som hade stället, fram till 11 ungefär, och det var vid den tiden vi drog därifrån.

Men på det stora hela ändå en kul kväll mycket tacke vare att det var som jag blev biljardmästare efter många tuffa och intensiva matcher.

 

Kommentarer
Postat av: A

Yes jag har varit inne hela dagen fram tills nu, dock ingen Hjalmar ännu. Ska sticka och träna nu, är nog hemma vid sju iallafall (2). Kan du inte var inne då är det ju inte hela världen. Om du dyker upp under kvällen vore det ju trevligt babe. Kul med resan! <3

2009-10-18 @ 15:56:22
Postat av: Anonym

Halv åtta eventuellt bb

2009-10-18 @ 16:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0