Dag 49

Vad gör du om dagarna?

Det är den absolut vanligaste frågan jag får numera när jag inte arbetar. Och tja, vad gör jag egentligen?

Om jag ska vara helt ärlig så anstränger jag mig inte alltför mycket om dagarna. Jag njuter av att värmen har kommit till Sydamerika, av att träffa mina trevliga svenska och sydamerikanska vänner här nere och att umgås med far.

Men snart är det slut på ledigheten. Imorgon, måndag, så ska jag och pappa åka till Argentinas näst största stad, Cordoba. Utanför Cordoba jobbar Hedda Wachtmeister från Kristianstad, så planen är att försöka leta upp henne och se hur hon har det. Det kommer bli en upplevelse.

Cordoba är Argentinas näst största stad och vi kommer åka nattbuss dit. Avgång 22.00 och ankomst 07.30 dagen efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0