Dag 58

Läste en artikel på Aftonbladet om en kvinna som fått en begagnad hårddisk, när hon i själva verket köpte en ny. Tydligen innehöll hårddisken familjebilder och musik bland annat. Läs om det här

Det roliga är att jag råkade ut för ungefär samma grej här nere i Argentina. När jag för några månader sedan köpte ny mobil och började bläddra i den blev jag totalt förvirrad. I min inkorg fanns nämligen flera sms från Caesar. Jävligt skumt, och inte blev det klarare av att Caesar finns i min telefonbok.

Jaja, jag har aldrig hört av den där Caesar sedan jag blev ägare till mobilen, och bryr mig inte heller om jag köpt en gammal mobil. Den kostade inte mer än 200 :- och fungerar fortfarande som den ska.

Men man undrar ju lite: Vem fan är den där Caesar?

Kommentarer
Postat av: karin

haha, snälla ring upp och säg med mjuk röst att du saknar honom?

2009-11-03 @ 09:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0