Dag 17

Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering på sista tiden. Har haft för mycket att göra helt enkelt och inte orkat skriva blogginlägg.

I måndags så hängde jag och Robin på Marcelo och lirade fotboll med han och hans jobbarkompisar. Marcelo är Ingunns, kvinnan som sköter det administrativa på jobbet, pojkvän. Det var ett riktigt kanonställe vi hamnade på skulle det visa sig.
Mitt bland höghusen låg ett utomhussportcenter, som nog var något av de coolaste jag sett. Där fanns flera fotbollsinhängnader med konstgräs och även små tennisbanor där de lirade en blandning mellan tennis och squash.
Vi var nio stycken och och lirade i en timme. Fyfan vad trött man var efter. Det var definitivt det jobbigaste träningspasset på mycket länge, men oj så kul det var.
Jag och Robin blev inbjudna till nästa måndagslir (de kör en gång i veckan), och vi tackade naturligtvis gladeligen ja. Då ska jag ha med kamera och knäppa lite foto!

Och så en tråkig sak. Innan jag ens har hunnit dela ut mitt nya mobilnummer är mobilen försvunnen. Jag har letat överallt och efterhand har jag fått inse fakta, den har blivit stulen när jag åkt subte. Hur jag kunnat få den stulen ur min jeansficka är ett mysterium, men ficktjuvar är väl smartare än vad man tror antar jag.


Kommentarer
Postat av: Nea

Tråkigt med mobben, kul att du fått massa nya polare!



Kram!

2009-09-19 @ 09:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0