Dag 4.2: Liten öl

Jag och pappa har strosat runt i de mest centrala delar av Buenos Aires under dagen. Vi har sett massvis med olika typ av affärer och de som syns mest är framförallt de som säljer fotbollskläder i alla dess former. Överallt syns Bocas, River Plates och Argentinas tröjor.

Vi bestämde oss för att sätta oss ner och ta en "liten öl" var. Detta var den lilla ölen:

- Varsin mini-macka med ost och skinka
- Chips
- Två olika sorters nötter
- Oliver

Till råga på allt var ölen allt annat än liten. Säkert i alla fall 60 cl.


Kommentarer
Postat av: Sash

En fråga hur faan hamna du i argentina????



Kan ju iaf träna upp din teknik:)



Hälsa farsan!



Sash

2009-09-05 @ 19:30:47
Postat av: Josef

Ta det lugnt med ölen Hjalle, och håll koll på pappa ;-)

Ha det bra!!!

2009-09-05 @ 22:37:38
Postat av: Anja

Ni kommer bli tjocka!

2009-09-06 @ 00:54:54
Postat av: Anonym

Knappast nån risk Anja. Vi äter ju ingenting mer än chips, oliver o jordnötter:-)

2009-09-06 @ 18:30:40
URL: http://argentina.webblogg.se/
Postat av: Hjalle

Sash:

Haha, det undrar jag också :). Vad gör du själv nuförtiden, sasha? Bah, min teknik är det inget fel på. Han hälsar tillbaka. Ha det.



Josef:

Hehe, jag lovar. Han hälsar tillbaka, ha det fint.



Anja:

Det är vi redan :)

2009-09-06 @ 21:32:53
URL: http://mittiargentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0