Folket kom - och gick

De senaste veckorna har varit några av de roligaste och allra bästa i mitt liv. Delar av familjen och släkten samt min älskling Anna har besökt mig och pappa i Buenos Aires under lite drygt en månads tid. Och det har varit skitkul!

Vi har under denna tid hunnit med att uppleva saker som många andra människor inte ens hinner med på en livstid. Besökt världens mäktigaste vattenfall, dansat tango med en av Buenos Aires främsta tangoutövare, badat i galna strömmar och sjukt höga vågor i Mar del Plata och så vidare. Dessutom har vi ätit gott och druckit vin och fernet med cola i massor.

Så jag säger alltså tack till alla som har varit med och gjort denna tid till en tid att minnas länge.

Tack Anna, Pappa, Karin, Claes, Linnea, Niclas, Anja, Mamma (för sponsringen) och sist men inte minst lille Vidar.






Kommentarer
Postat av: lina

är väldigt fascinerad, är fernet cola drickbart??:)

2010-01-29 @ 22:25:21
URL: http://rozentuzjazmowana.blogspot.com
Postat av: Thomas Nydahl

Vilken härlig syn att se er! Vilken glädje ni utstrålar. Det var nog en riktigt, riktigt bra idé av Tell och dig att ta er dit. Jag som själv har en latinamerikansk fosterdotter har inte ens satt min fot på kontinenten än. Kanske efter 60 fyllda? Det verkar ju mödan värt! /Thomas (som är vän med din pappa)

2010-01-31 @ 13:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0